חה"כ לשעבר הגיב בחריפות למגיש: "אתה טועה דרמטית"

מהדורת הבוקר 1 Comment on חה"כ לשעבר הגיב בחריפות למגיש: "אתה טועה דרמטית"

חכ"ל איתן כבל והפרשן ברק סרי בשיחה עם מגישי מהדורת סוף השבוע, על הרפורמה המשפטית והשיחות בבית הנשיא. מה מעריכים השניים שתהיה תוצאת השיחות?

צילום: פלאש 90, באדיבות המצולם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר איתן כבל ויועץ התקשורת ברק סרי, שוחחו עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). לקראת סיום הריאיון התלהטו הרוחות, כשהמגיש גדסי טען כי חיילים מתקבלים לקורס טיס על בסיס פרוטקציות, מה שהכעיס את חכ"ל כבל שהגיב בתקיפות.

בפתח השיחה התייחס סרי להתמודדותו לראשות העיר אשדוד: "החלטתי לצאת לזה על דעת עצמי. אני מאמין בעבודה קשה וזה תלוי בי. אני צריך להביא את התמיכה הציבורית. אם אני אביא תמיכה אני מניח שבהמשך יתחברו אלי ציבורים נוספים".

לאחר מכן דיבר על השיחות בבית הנשיא: "נאמנים עלי דבריו של יריב לוין שברגע שנתניהו עצרה את הרפורמה זה כבר לא יראה כמו שלוין רצה. הרפורמה תשנה פנים לחלוטין".

כבל: "הייתי רוצה לחשוב כמו ברק, אבל אני לא רואה את המצב כך. אני חושב שנתניהו נתן לעצמו את חג הפסח והאירועים הלאומיים כזמן הפוגה. לא סתם הוא אמר 'אני משהה' ולא אמר 'עוצר'. המטרה היא לראות האם האוויר יוצא מגלגלי המחאה. אם הוא יראה שקשה להם לחדש את המחאה השינויים יהיו שוליים. הולכים למו"מ כשהקריאה השנייה והשלישית מונחת על השולחן".

בהמשך התייחס כבל לדבריו של המגיש איתי גדסי שאמר כי חיילים מתקבלים ליחידות מובחרות על בסיס פרוטקציות: "אני חולק עליך וחושב שאתה אומר דברים ממש קשים ולא נכונים. אתה טועה בצורה דרמטית ומאוד כואב לי לשמוע את הדברים. טייס לא יתקבל רק בגלל שהוא 'אח של'. 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אתה טועה מר כבל טייסים היו פעם רק מהקיבוצים
    היום הם צפונים
    תבדוק ותראה כמה טייסים מזרחיים יש וכמה אשכנזים
    הדירו את המזרחיים מלהיות טייסים הם לא נופלים
    ואולי אפילו יותר טובים מאחינו האשכנזים
    ואל תספר סיפורים